woensdag 11 maart 2015

Klaar voor de start....

Zo daar zit ik dan; achter mijn Mac met mijn blog open een bericht te typen. Dit is mijn allereerste blog ever! Waarom een blog beginnen? Tja, waarom niet? 

Laat ik me even in het kort voorstellen. Ik ben een bezige bij, een duizendpoot van 31 ehh 32 jaar. Ken je dat? Dat je vanaf een bepaalde leeftijd de jaren niet meer doortelt  dat je blijft hangen op een bepaalde leeftijd? Ik heb dat dus bij 31. Niet dat ik het erg vind om ouder te worden, in tegendeel. Ik ben blij met ieder jaar die er bij komt, maar op de één of andere manier vergeet ik die jaren er dus wel bij te tellen. 

31 jaar was ik toen ik voor het eerst moeder werd. Ik heb een pracht kereltje genaamd Daan. Inmiddels is hij 1 jaar en 6 maanden en hoe cliché ook, als ik vooraf had geweten hoeveel ik van zo'n klein mensje kan houden, was ik veel eerder aan kinderen begonnen.
Samen met mijn man Niels voeden we onze zoon zo goed mogelijk op. 
Naast het opvoeden zijn wij beide zeer actief in het verenigingsleven, vriendenkring en met werk. Daar kom ik vast in andere blogs wel op terug.

Wij willen allebei nogal graag overal bij zijn, gaan graag niet als laatste naar huis van een feestje, zeggen nooit nee tegen een weekendje weg of vakanties, kunnen geen nee zeggen tegen verzoeken om vrijwillig activiteiten te organiseren, sporten erg graag. Oja en werken moet natuurlijk ook nog. Niels werkt 40 uur (zegt ie...). Hij is vertegenwoordiger en zit veel op de weg. Het daadwerkelijke aantal werkuren is volgens mij veeeel minder. 
Zelf werk ik nog 32 uur. Iedere maandag ben ik lekker vrij. Ook daarvan had ik nooit verwacht dat ik er van kon genieten, maar nu denk ik zelfs aan nog minder uren werken. 28 uur ofzo... Lijkt me geweldig!

Voorlopig gaat dit nog niet. Vorige week hebben we ons huis verkocht. We willen iets nieuws, iets groter met dakkapel en een eventueel uitbouw, zonder dat de tuin echt mega klein wordt. Met het oog op de toekomst (hopelijk nog meer van die kleine dreumesen)en met de huidige huizenmarkt was dit het geschikte moment om op zoek te gaan naar iets nieuws. En nu ons huis verkocht is kunnen we daar dus ook actief aan beginnen. Ik vind het spannend joh! We hebben nu zo goed contact met onze buren en we wonen in het centrum van Best, echt ik woon er heerlijk. Gaan we dat straks terug krijgen?

Verder werk ik bij een firma waar ik diverse rollen vervul o.a. die van commercieel medewerker binnendienst, vormgever, ICT-er, secretaresse, marketingmedewerker, etc. Erg divers en daar hou ik van. Toch zou ik ook graag iets voor mijzelf willen doen.

Dat is ook de reden van de start van deze blog. Een middel om te spuien, maar ook om ervaringen uit te wisselen. Ik leid een 'Heppie Life' met constant nieuwe uitdagingen en ook die wil ik graag delen. Het is geen blog over één onderwerp. Het is een wir war van ervaringen, meningen en situaties, maar dat zegt meteen een hoop over mijzelf.

Middels deze blog hoop ik ook structuur te creëren in mijn leven, want dat is op dit moment ver te zoeken. Door te schrijven denk je langer na over het hoe, wat en waarom. Schroom vooral niet om te reageren, discussies uit te lokken, tips en trics te geven. Iedereen is welkom!





1 opmerking:

  1. Leuk om te lezen Kim! Ik herken mezelf wel in jou! Vooral dat van die leeftijd haha... En ook wat betreft de feestjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen